Mermaid Tail

Ej gud, hvor er det længe siden jeg har opdateret siden her.. tsk tsk tsk!! Men tider flyver bare afsted når man er igang med at opstarte nyt projekt..
Meeeen.. Nu er det jo fredag aften.. og jeg er syg.. Så har lige pludselig tid til at lave en masse sjov herinde igen 😀 yaih!!

Jeg vil endnu en gang henvise til mit store “hår idol” Bebeox <3, som i videoen herunder viser, hvordan man laver “Side Mermaid Tail Braid Hairstyle”. Det er virkelig flot og er en lidt mere spændende version af fletningen, men kræver man har langt hår. Men frisuren er super nem at lave og ser virkelig lækker ud! Så tjek lige videoen herunder 🙂

Flot, ik??? Er simpelthen helt vild med frisuren!! – Jeg har bare ikke langt nok hår, til selv at lave den.. øv!! Men har leget lidt med Emmas hår – dog er hendes hår også liiiige kort nok, men jeg synes det går an.. Og hun var virkelig glad for havfruehalen:)

Problemet her er som nævnt ovenover at Emmas hår ikke er heelt langt nok, og så er det ikke sååå tykt, hvilket gør at det er svært at skjule hårnålene… – Det ville nok også hjælpe at bruge nogle i en anden farve.. -.- Men kær er frisuren i hvert fald 🙂

Ønsker dig en rigtig dejlig weekend ❤

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/3498708/pernille-krogh?claim=4xkrvnwf5bh”>Follow my blog with Bloglovin</a>

3 comments on “Mermaid Tail

  1. Pingback: Konfirmationshår i 2012 | Pernille Krogh

Skriv et svar

