Konfirmationshår i 2012

Jeg har bemærket at mange, som besøger min blog, har fundet den ved at søge på konfirmations hår – Og i den anledning vil jeg lave et indlæg, som specifikt er om konfirmations hår.

Jeg har fundet to frisurer som jeg personligt er helt vilde med, og synes de vil passe rigtig godt til en konfirmation i 2012.

Den første er en side knold, som Charlize Theron havde til årets Golden Globes:

Den er bare sindsygt flot! Og den giver mulighed for at man kan pynte den på flere måder, enten via en hårbøjle, et hårbånd eller et spænde – eller helt uden noget. Men er du ude efter noget flot hårpynt, så tjek Trendsales.dk, men husk at tage højde for leveringstiden. I videoen herunder, kan du se, hvordan du laver frisuren:

Den anden frisure er ligeledes fra årets Golden Globes – Angelina Jolie. Jeg er helt vildt med looket forfra, men har dog ændret lidt på frisuren, fordi jeg synes den almindelige knold er en smule kedelig, derfor har jeg linket til en video, hvor det er en slags fletning i stedet for – synes den er rigtig fin og så er den rigtig nem at lave.

Herunder er videoen, som viser, hvordan du laver “fletningen” i nakken:

Håber det kunne give en smule inspiration til den store dag 🙂

– Du er selvfølgelig velkommen til at tjekke de andre frisure jeg har på min blog. Dem jeg synes, som passer bedst til en konfirmation er “Nem og fin knold” og “Mermaid Tail“. Tjek selvfølgelig også mit indlæg om Konfirmation – prinsesse for en dag.

2 comments on “Konfirmationshår i 2012

Skriv et svar

