10 apps jeg ikke kan undvære!

Ja, det er ikke nogen hemmelighed, at jeg er stor fan af Apples produkter – kan på ingen måde undvære min Iphone eller Ipad.. ja det er måske lidt skræmmende.. 😛 Men tilgængel bruger jeg sjældent min computer.. faktisk kan der gå en måned mellem jeg tænder den.. :O Den bliver stort set kun brugt under projektskrivning.. waow..

Men når man nu har sådan to, kan man jo ikke undgå, at hente et hav af apps – både dårlige og gode. Jeg vil herunder liste mine 10 favoritter, som jeg bestemt ikke kan leve uden.

1. Facebook – Ja, hvem havde ikke set den komme! Det er 100% den app på min iPhone jeg bruger mest. Men sidder jeg med min Ipad, benytter jeg internetsiden i stedet for… Der er skærmen jo også en del større.

2.Twitter – Denne app er også en af dem jeg bruger flest gange dagligt.. Ja jeg elsker sociale medier 🙂

3. TV 2 Nyhederne – Jeg er ofte på farten og har meget at se til i hverdagen, men det er alligevel utrolig vigtigt for mig at holde mig opdateret på, hvad der sker i Danmark og resten af verden. Jeg får breaking news op på telefonen (som en slags sms), når der sker noget “vildt”. Jeg synes tv2’s er den, som fungere bedst for mig. Og de er gode til at opdatere den.

4. MobilBank – Fuldstændig uundværlig!! Jeg bruger kun mit dankort, og har aldrig kontanter på mig, og den her app gør det så nemt for mig, at holde styr på, hvor meget jeg bruger. Faktisk har jeg ikke benyttet min netbank mere end 2-3 gange siden jeg har fået denne app – kan nemlig bare det hele derfra.:)

5. Hey Tell – Jeg elsker denne app! Mest fordi det bare er super sjovt. Og så er det en nem og hurtig måde at sende smser på.

6.Wordfeud – Ren underholdning!! og så kan man komme til at bruge de små grå:P Dog er luftet en smule ved at gå af ballonen for mit vedkommen. Men den bliver dog stadig benyttet dagligt:)

7. eTilbudsavis – Simpelthen helt fantastisk! Elsker at jeg har mine reklamer med mig overalt! Jeg bruger den egentlig mest på min Ipad, men den kommer også frem på Iphonen:) Det er bare en så nem måde at tjekke alle tilbudsaviserne på.. og så er man fri for de kææmpe bunker papir hver uge..

8. Dropbox – Igen, er jeg meget på farten, og vi benytter denne til alle vores projektfiler. Den gør det super nemt at læse, hvad vi har uploadet når man netop er på farten. Desuden er den bare super til at dele filer med de andre gruppemedlemmer. Og bruge som backup af sine egne filer 🙂

9. Draw Something – Appen her er for mig det nye wordfeud:D – Det er en slags tegn og gæt.. Men igen, det er ret underholdning 🙂

10. ONTV Lite – teksttv samlet.. så skønt.. eller ren dovenskab, når man ikke gider zappe rundt på kanalerne. Ja, så kan man hurtigt få et overblik over, om der kommer noget i tossekassen, man vil se:)

Ja det var de 10 apps, som jeg i hvert fald ikke kan undvære på min Iphone og Ipad:)

Dejlig onsdag til dig 🙂

Skriv et svar

