Prezi – Det nye Powerpoint

Jeg er stor fan af powerpoints, og benytter dem hvergang jeg har mulighed for det – eksamener, oplæg, virksomhedsbesøg og så vidre. For mig fungere det nemlig meget bedre end fx et stykke papir, desuden giver det mulighed for at have billeder, links og andre ting med.

MEN vi kan vel godt blive enige om, at de efterhånden er en smule kedelige?! – Hvis du er enig, er jeg sikker på at du vil blive lige så begejstret som jeg var, da jeg første gange så en Prezi præsentation!! Tjek lige linket herunder, som viser, hvordan det ser ud:

Altså, jeg er helt vild med den dynamik Prezi giver præsentationen – og så ser det da en smule mere professionelt og avanceret ud end det traditionelle slideshow. Heldigvis er det faktisk super nemt at lave, og du kan oprette dig gratis på Prezi’s hjemmeside, hvor du kan komme igang.

Goodbye Powerpoint and hallooooo Prezi 😀 

Skriv et svar

