Fletning fra The Hunger Games

Teenage hittet The Hunger Game, har jeg desværre ikke været så heldig at få set endnu – men jeg har alligevel forelsket mig i Katniss Everdeens fletning, som har sådan et lidt rodet look.

Jeg har fundet videoen herunder, som viser, hvordan man laver fletningen… – som faktisk er super nemt at lave.

Jeg lavede egentlig først fletningen på mig selv, men må simpelthen bare erkende, at jeg mit hår skal være en del længere før det ser pænt ud 😦 I stedet har lavet fletningen på Laura her, som godt nok heller ikke har ligeså langt hår som Katniss Everdeen i filmen, men jeg synes faktisk ikke det gør noget.

Det ser rigtig sødt ud, og er en smule mere spændende end en almindelig fletning. 🙂

Skriv et svar

