Prinsesse hår

Til Prinsesse Athenas barnedåb i søndags havde Prinsesse Isabella den sødeste frisure!!

Fletningen rundt omkring hovedet er super lækker og helt sikkert behageligt i de varme sommertimer.

Fletningen kan laves på forskellige måder. Så vidt jeg kan se er Prinsesse Isabellas fletning lavet på den her måde:

Men inden jeg fik nær studeret billederne, havde jeg været i gang med at lege lidt med Emma og Lauras hår.

This slideshow requires JavaScript.

Jeg har flette deres hår ud fra denne metode:

Jeg er ikke helt tilfreds med resultatet, for jeg døjede lidt med at deres hår blev filtret mens jeg flettede.. Og så blev det gjort mens de så fjernsyn, så de var ikke særlig villige til at flytte hovedet 😉

Men jeg synes det er en rigtig sød sommerfrisure, og så er den okay nem at lave.. 🙂

One comment on “Prinsesse hår

Skriv et svar

