Mit karneval

Så blev det weekend – og endelig lidt tid til at opdatere bloggen 🙂 OG, hvorfor så ikke lige mindes sidste weekends herligheder!

Jeg var nemlig til karneval – ligesom resten af Nordjylland 😉 Det er virkelig en skøn folkefest, hvor hele byen smiler! 😀

Mit karneval begyndte kl. 05:40 lørdag morgen – riiiimlig tidligt!! Men jeg havde inviteret en masse mennesker over til morgenmad kl. 08, så det skulle jo laves! 🙂

Det var virkelig en skøn dag helt fra morgenstunden, der er nemlig en helt speciel stemning sådan en dag! Alle har forventninger og er opsat på at få en helt fantastisk dag – hvilket skønt udgangspunkt 😀

Hele karnevalsgruppen – en god blanding af Marie Antoinette, klovne, lidt fe, lidt romer og lidt sigøjner! Og så en helt masse godt humør!! 😀

Et lille indblik i mit karneval i lørdags – Ha’ en dejlig weekend! 🙂

Skriv et svar

