Europa here we come!!

SÅ er det i morgen kl 06:01 at mit interrail rundt i Europa begynder!! OG jeg glæder mig virkelig!!! – Selvom der også er en smule nervøsitet at spore:P

Turen begynder 30. juni 2012 og går til: Berlin, Prag, Venedig, Rom, Paris, London, Amsterdam og så må vi se, hvornår jeg igen ender i dejlige Danmark 😉

Jeg har brugt den seneste uge på at pakke kufferten… – Ja, jeg har valgt at tage rullekuffert med, og altså ikke en rygsæk… Tiden må vise, om det er fornuftigt eller ej. Jeg er i hvert fald sikker på, at det er det rigtige valg for mig, selvom jeg er blevet frarådet det.

Jeg har pakket:

Kopi af pas og billet

Letsvægts sovepose

Håndklæde

1 par strømper

Undertøj

Natkjole

Badetøj

2 Kjoler

2 Leggins

3 Shorts

3 Toppe

5 Bluse

2 tørklæder

2 halskæder

2 par øreringe

2 par sko

Shampoo/Balsam

Makeup + fjerner

Deo/Roll on

Solcreme

Førstehjælpsudstyr + medicin

skrabere

hm… Jeg tror det er det:P Og HOLD NU OP, hvor er det svært at begrænse sig!! Jeg er virkelig ikke god til at pakke fornuftigt…

Så har jeg selvfølgelig en rygsæk med, hvor jeg har pas, billet, bog, kort og sådan nogle ting i:)

Derudover har jeg jo været nød til at få barnepige på lejligheden og min bette kat Cleopatra, og det har jeg heldigvis fået min kære søster til. Hun har selvfølgelig fået et KÆMPE STORT TAK for det, og en lille ting:)

Skriv et svar

