Interrail – Rundet i Berlin

Så kunne mit interrail rundt i europa endelig begynde!!! Lørdag den 30. juni kl fåååcking 06:01 kørte toget fra Aalborg!! 😀

Jeg ankom til Berlin lørdag ved 14 tiden – og så var der lige en time ekstra transport ud til Generator hostel…. Og puuuha, var godt nok super træt, selvom jeg egentlig bare havde siddet i et tog… i 10 timer… 😛

Men dagene i Berlin er gået alt for hurtige, jeg drager allerede videre til Prag i morgen tirsdag kl 12:00.. Men selvom det blot er blevet til 2 hele dage i Berlin, har jeg alligevel fået set en smule: Altes Museum, Neues Museum, Pergamonmuseum, Branden Burger Tor og Holocaust Mindesmærke – havde set BBT og HM i 2007, men de fortjente alligevel et besøg:)

Så har vi været ude at prøve noget af det super hotte Bobble The!! 😀 og det var niiiice!!! 😀

Skriv et svar

